К основному контенту

მეშვიდე დღე

მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დიფერენცირებული სწავლება.
როგორ შევუწყო ხელი ჩემს მოსწავლეებს,რომ ისინი თვითრეგულირებად მსწავლებლებად იქცნენ,როგორ დავაკმაყოფილო მოსწავლეების  განსხვავებული საჭიროებანი.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

მეექვსე დღე

https://docs.google.com/document/d/1xKFuhFYnOBpzRtC2wP-Veo8OPzGMR_GOAPlPDY_ohHM/edit?usp=sharing მოსწავლეზე ორიენტირებულ გაკვეთილზე მოსწავლეები აქტიურ მონაწილეობას იღებენ შეფასებაში.  მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები, თუ  როგორ გამოვიყენო რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები, ჩეკლისტები. გავიზიარე შეფასების მეთოდის მიზნები და გავწერე  პროექტის გეგმის შაბლონში. შევქმენით ორნაირი ინსტრუმენტი:რუბრიკები და ჩეკლისტი.გავეცანი მეწყვილის ბლოგს და მივეცი უკუკავშირი.

მეხუტე დღე

მეხუთე დღე ეს მოდული მეტად საინტერესო იყო.დაწვრილებით განვიხილეთ,თუ როგორ მოვახერხებთ ჩვენს სასწავლო პროექტში21-ე საუკუნის უნარების ინტეგრირებას.განვიხილეთ სასარგებლო ვებსაიტების ეფექტურად მოძიებისა და მათი შეფასების მეთოდები.როგორ უნდა ვასწავლოთ მოსწავლეებს ინტერნეტის გამოყენება, შევქმენით მოსწავლის პრეზენტაციის სავარაუდო ნაშრომი მოსწავლის შესაძლებლობის გათვალისწინებით. გავეცანით საავტორო უფლებებს.

მეორე დღე

ამ მოდულმა დამაფიქრა პროექტის აქტუალობაში,როგორ დავგეგმო პროექტი, გავაცნო აუდიტორიას,რა აქტივობები გამოვიყენო,.გავეცანი შეფასების პროცესს და მიზანს,პროექტის მახასიათებლებს. ეს მოდული მეტად საინტერესო იყო.დავრილებით განვიხილეთ თუ როგორ მოვახერხებთ ჩვენს სასწავლო პროექტში 21-ესაუკუნის უნარების ინტეგრირებას.